Kenangan Silam Buat Ell Tersenyum

on 03 November 2010


     Masa tu ada bual-bual dengan princessprincess cakap dia nak jadi kanak-kanak balik. So tergerak dalam hati ell ni nak cerita zaman kanak-kanak kacak bergaya comel ell kat sini..Jangan cari mana satu gambar ell...[hehe]...Ni gambar ell masa sekolah tadika kemas dekat Kem PGA BN.19... Comel tak??...[hehe]...Tapi seingat ell dulu, ell masuk sekolah tadika ni pertengahan tahun. Sebelum tu ell sekolah tadika kat simpang rengam, kluang. Bila fikir-fikir balik memang best masa zaman sekolah tadika dulu..[hehe]..Tak adanya nak fikir pasal kerja sekolah, semua kacang je nak buat..[haha]..Tanya abang  or akak ell confirm diorang tolong... Cuma yang ell tak dapat nak lupa, masa sekolah tadika ell tak dapat nak bezakan dua jenis 'e'....[huhu]..Benda senang pun ell tak tahu, nasib baik ujian lulus. Kalau tak kena ulang zaman tadika sampai sekarang!!! Ell yang duduk sebelah cikgu pakai tudung warna kuning, baris ke-3..[hehe]..anak manja memang selalu duduk sebelah cikgu..





Ha....Yang ni masa umur dah meningkat sikit...Zaman sekolah yang kian maju..[hehe]..Ni gambar masa darjah 1, kat gambar tu pun dah siap tulis "1 Permata (1998)"...Tapi tu bukan tulisan ell, ell ambil gambar ni dari kawan. Jangan tanya kenapa masa sekolah tadika gambar lagi jelas dari darjah 1. Ni mungkin tuan punya gambar ni dulu buat tidur gambar ni, pasal tu rosak..[haha]...Maaf ye tuan punya gambar..=P



    Ha!!! Mantap la ell, dulu masa darjah 1, ell ni penyanyi tau...Macam-macam kelebihan ada...[haha]..Yang ni masa pertandingan nyanyi lagu hari patriotik sempena Bulan Kemerdekaan. Berjiwa negara ell ni...[haha]...Tapi...Yang ell tak boleh lupa pasal pertandingan ni....Semasa cikgu ell menjual gambar-gambar yang di ambil pada penyanyi kelas beliau.....

Cikgu : Ell (bukan nama sebenar) kamu nak beli ke gambar ni?
Ell       : Mestilah nak, kenapa cikgu ( tanya ell penuh dengan kesopanan )
Cikgu : Gambar awak ni...

Lantas aku melihat gambar tersebut...Peh!!!!!!! (..ell menjadi malu..) Lalu cikgu menyambung percakapan beliau......

Cikgu : Muka awak ni nampak sikit je. Kalau tak nak beli tak apalah.
Ell       : Err... Saya tak jadi belilah cikgu...( bengang tol ell, penat nyanyi ni..hehe )
Cikgu : Tak apalah, kamu dapat simpan duit ( pujuk hatiku yang sedih ni..haha )

Nasib baik ell ni jenis yang kuat nangis penyabar. So, ell terima dengan redha...[haha] So, korang tau la mana satu ell kan?? Nama ell pun korang tau...[haha]...Selamat berkenalan semua!!! =)
Ranking: 5

{ 9 comments... read them below or add one }

- Princess kitty - said...

hambuuii ade name kite la.. :D


November 3, 2010 at 5:45 PM
MIZZ WAWA said...

hehe sape eh yg comel kt gmba 2..
haa..wawa comel..haha


November 3, 2010 at 5:51 PM
alienelliz said...

haha ell lg comel..ahaha tp comel masa tadika ja..dh besar ni dh x comel dh..hehe


November 3, 2010 at 6:03 PM
missSenget said...

ell..

nape ms kecik2 x comel tp da besar leh ensem ek??

hahahhaha..


November 3, 2010 at 6:47 PM
najihah sahami said...

hoho..ell..cam bes je zaman kanak2 kamu dulu..aisehh...


November 3, 2010 at 6:53 PM
alienelliz said...

miss senget : haha sape ensem? ell ke??hahaha

mish : best..mmg best..cm kanak2 ribena..haha =)


November 3, 2010 at 7:21 PM
suzie rahman said...

hihi best nya..der pic kngan,, suzie pnya pic hnyut bnjir..waaaa


November 4, 2010 at 12:36 AM
Muizz said...

org smpg renggam ker ?


November 5, 2010 at 1:56 AM
alienelliz said...

muizz : hehe org selangor, tapi pendidikan tadika + sek keb + sek men = semuanya kat simpang renggam..hehe kenal ke?


November 5, 2010 at 4:45 AM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO