Didozel Domain Giveaway

on 02 November 2010


     Baca tajuk pun mesti dah tahukan?..[hehe]..Ni kali ke-2 ell masuk pertandingan yang menawarkan hadiah kereta domain anjuran didozel.com. Sape yang tak nak kan?..[hehe]...Selagi tak umum pemenang selagi tu lah tak tenteram..Memang dari dulu lagi ell nakkan domain ni, tapi belum ada modal. Nak buat macam mana?? Rasanya korang pun dah lama pendamkan diri nak domain macam ell...Sabar ya.... [haha]..Ni ada peluang, korang joinlah, kalau ada rezeki boleh je dapat, betul tak? So, beritahu sanak saudara, jiran-jiran, anak-anak tangga, kawan-kawan dan tak lupa juga beritahu dekat kawan-kawan FB korang untuk sama-sama menyertai pertandingan ni!!! Jom-jom..[hehe]....


Ell nak nama domain alienelliz.com. Jangan tanya ell kenapa alienelliz...[haha]...Tapi orang cakap nama ni kreatif...So, kalau kreatif, korang semua kena hafal...senang nanti nak mai sini lagi...[hehe]...

[ Hadiah untuk Blog Didozel ]

Walaupun tuan punya blog tak bagi hadiah domain dekat ell, namun ell dah sediakan hadiah untuk didozel... Sila ambil ya...hehe penat buat tu..[hehe]....


Siapa yang bakal di tag oleh ell?Jom kita terjah!!!!! Zasss!!!

[ Disebabkan blog zila ell dah bookmark, so zila kena masuk pertandingan ni...haha]

[ cukup-cukup la study tu..ha..amek tag ni..haha ]


Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Alessandro said...

Thanks join Giveaway ini. Jangan lupa nantikan keputusannya ya. Cabutan akan dibuat untuk menentukan pemenang.

Thanks..dah ambil dah..lawa ya..^__^


November 2, 2010 at 8:06 PM
donny said...

menarik ni...boleh join ka?


November 2, 2010 at 9:29 PM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO