Haiwan Pelik Tapi Benar

on 10 October 2010

Dah lama sebenarnya nak kongsi pasal haiwan pelik-pelik ni, tapi tak kesampaian sebab banyak test akhir-akhir ni, hari ni dapat la gak aku kongsikan dengan korang...[hehe]... Banyak rupanya hidupan yang selama ini aku tak pernah tengok, walaupun Bumi Allah ni kecil, tapi berjuta-juta yang belum terungkap.

 Macam dalam cerita Avatar la pulak binatang ni..[hehe] Wujud rupanya....[haha]...ingat dongeng semata-mata, tapi boleh terbang tak?...[hehe]....

 Rasanya ni penah nampak dalam cerita Doraemon Kerajaan Awan...[haha]....Masa awan diorang tersekat dekat awan....Betul kan? Yang kawan nobita hilang tu..[haha]....

 Yang ni aku tak tahu ada cerita kat mana..[haha]...Tapi mmg pelik..Kalau jual ni mahal! sape pernah nampak bagi aku ea..nak jual...[haha]....
Yang ni pun pelik, tapi cantik! Yang ni aku nak bagi dekat member blog aku, Rongak! Kerana beliau telah mencuri gigi aku!! Pulangkan balik rongak!!!!...Sebelum binatang curik gigi mu lagi...[haha]....

Alamak!!! Lari tajuk...[hehe]..maaf ya..=)

Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

fiezah91 said...

mmg pelik binatang ni.. haha.. yg last sekali tu binatang apa?


October 10, 2010 at 2:22 PM
ProfHariz said...

Kekuasaan allah kan :)


October 11, 2010 at 12:44 PM
Gayahspears said...

pelik2... mane dapat gambo nih??? huhu


October 11, 2010 at 2:21 PM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO