Fikiranku Kecut

on 01 October 2010


Perhatian!

Pemilik blog ini mengalami masalah di luar jangkaan beliau. Kini beliau dalam keadaan yang amat tertekan. Minta kerjasama anda untuk memberi pendapat...[haha]...

Aku buat blog ni sebenarnya untuk berkongsi apa sahaja maklumat yang aku tahu, tapi boleh terjebak dengan Nuffnang...[haha]...Siapa tak nak kan lau ada orang nak bagi duit...[hehe]...



Aku pun jadi rajin untuk mencari cara tingkatkan traffic blog...[haha]...Punyalah semangat nak dapat duit...Ha!!! Jumpa cara yang paling berkesan iaitu 'Blogwalking', tapi lau aku nak buat setiap hari boleh jadi aku tak belajar...[haha]...Apa-apa pun, tips aku dapat ni memang berkesan. Sampaikan ada 1 hari tu blog aku mencecah 200++ visitors..[haha]...Namun aku tahu korang pnye visitors lagi ramai...

Disebabkan aku tak mampu nak blogwalking setiap hari, aku kenalah cari tips lain..Tetibe!!!
....[haha]....Aku jumpa dengan awek cun, dia cakap.....


Ha!!! 1 Hari cuma 1 jam untuk update..Jadi bolehlah buat setiap hari...[haha]...Namun sampai sekarang aku tak ada idea nak kongsi pasal ape kat korang...adoiii!!! korang pernah mengalami peristiwa seram macam aku ni tak??...[haha]...


So, apa yang korang post kalu dah tak ada idea???
Ranking: 5

{ 9 comments... read them below or add one }

SyerAgh said...

aku klau xde idea aku bca nlog orang jerk~~


October 1, 2010 at 7:25 PM
Asma said...

Biase tgk blogger laen bg news dan link kan ke news tu. Tp aku tak minat blog cam tu.
Apa kata ko kongsi apa saje yg ko suka atau pandai buat...Cth:

- cerpen klaka, komik hodoh pun takpe asalkan best, tutorial, resepi, share ape2 yg org nk tau psl dunia IT cam cara nk wat banner ke, cara nk sembunyikan shoutbox ke, link ke site yg ada background or layout yg best2,atau apa2 yg dorang leh apply ke blog dorang biar nmpak cool..

- ada juga org wat contest atau giveaway. Hadiah tu biar la best wlaupun tak mahal.

Good Luck


October 1, 2010 at 7:42 PM
Anonymous said...

o..thanks for both of u..great opinion!!


October 1, 2010 at 7:53 PM
Fuz said...

just share ur experiences.


October 1, 2010 at 7:56 PM
Hairil Rizal said...

Buatle apa apa je. Jgn buat bodoh aje dahle. Hahaha!
Kalau takde idea, start minta tolong pakcik Google dan pandang sekeliling. Kadang-kadang apa ada kat tepi tepi kita pun boleh buat subjek entri. Contoh: Nampak karipap atas meja. Buat le citer ttg karipap tu.

Selamat mencuba!


October 1, 2010 at 8:12 PM
lan_ax said...

nak tahu cara lain buat duit dari blog bro? tgk blog aku.. tiap2 hari bangun tdo, dpt bnyk msg dlm fon.. cek akaun guna maybank2u, duit pun dah bnyk masuk.. pengakuan berani mati, sy seorang penganggur yg dapat income setanding budak diploma.. nk tau lg detail, contact aku..


October 2, 2010 at 3:23 AM
Unknown said...

kalo macam aku ni..just lukis orang lidi yg simple jer..huhuhu..
ko citer je aper yg berlaku dalam idop ko


October 2, 2010 at 1:41 PM
sukemakan said...

maen tag kalu xde idea
hehe


October 2, 2010 at 2:36 PM
Anonymous said...

wt bodo tak boleh erh..hakhak
aq pon x de idea kdg2..
tp suke klik2 blog org..
org bkn nk klik blog aq pon..
muahaha -_-


October 4, 2010 at 10:09 AM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO