Cinta Impian

on 01 October 2010


Korang semua pernah bercinta???
Mesti banyak pengalaman...[hehe]..
Ajarlah Tips2 ngurat kat aku...[haha]...

So, hari ini, buat kali pertamanya aku nak share video aku dengan korang...mungkin tak best bago korang..tapi ianya best bagi aku...[hehe]...Sebab...[haha]...

Korang mungkin pernah tengok....
Tapi, aku just nak kongsi...

Jom tengok!!!!



Kalau best..share la dengan kawan2 korang kat Facebook....[hehe]....Jangan lupa LIKE!!...[haha]...Kalau tak nak LIKE, Korang kena komen..[haha]..cam kene paksa je kan?? Ha? korang rasa sebab apa aku suka video ni??? =)
Ranking: 5

{ 7 comments... read them below or add one }

STV ProducTion said...

Aku pown tak pernah bercinta .. ajar sekali yer :)

*sebenarnya aku xminat untuk bercinta sekarang ni .. BELAJAR dulu ..


October 1, 2010 at 8:56 AM
STV ProducTion said...

Hahaha .. Muzik tetap muzik :)


October 1, 2010 at 8:59 AM
Anonymous said...

hehee..suke ayat2 nye..


October 1, 2010 at 6:19 PM
Anonymous said...

haha thanks...=)


October 1, 2010 at 6:55 PM
Ali Nasyran said...

Cinta pada Allah s.w.t kekal abadi :)
kawe tahu sebab apa demo suka video ni hehehe..
sebab demo pemilik video ni..tul tak?
anyway good job!!!keep up the good work :)
nice...


October 2, 2010 at 8:02 AM
Fuz said...

gua tak boleh nak usha video.
internet gua kura-kura.


October 3, 2010 at 11:03 AM
alyrds said...

tak yah la ko blaja becinta.nnt bende tu dtg sendirik! jangan riso... klu x dtg² jugak pas umur 40.. suh mak ko tulong...wakaka~


October 4, 2010 at 12:40 PM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO