Aku Ketagih Akan Dikau

on 02 October 2010



Ha?? Haha berjumpa lagi kita ya...=)
Maaflah aku tak dapat nak ber'blogwalking malam tadi, aku ada project nak buat...[haha]....Alhamdulillah dah siap..=) Masih mampu untuk berkongsi ketagih aku, aku tak malu la nak cerita kat korang, dan terus terang aku belum kene tangkap sebab ketagih benda ni...[haha]... Aku sebenarnya ketagih....

FACEBOOK!!!


Haha...Aku mula terjebak kes gejala sosial ni sejak aku berjaya hack wifi jiran rumah aku...[huhu]...pengakuan ikhlas ni...Tapi sampai sekarang aku tak bagi tau kat jiran aku walaupun sekarang aku dah ada streamyx kat rumah...

"Maaf ye jiranku, sekarang ni internet kamu dah makin laju..sebab aku dah tak guna dah..[haha]..."


Eh?Macam mane aku buat? Aku lupa macam mane aku buat...[haha]...cuma yang penting...

...I'm not a hacker...

Beralih pada cerita...[haha]...tersesat pulak, setiap kali balik kelas mesti nak buka Fb, nak komen2, nak edit2, nak upload2...Adoi...paling best nak main game...Masa belajarpun kurang sikit demi sikit...[haha]...Ye ke?? macam same je tahap pemalas aku...[haha]...Namun Alhamdulillah sekarang aku buka Fb pun dah kurang NOTIFICATION, kadang-kadang memang tak ada pun....Bagus2...[haha]....Puji diri sendiri..Tapi aku akan tetap buka Fb...[haha]...Cuma mungkin dah tak ketagih cam dulu...[haha]...



....Tapi sekarang....

Aku dah tak ketagih Fb lagi...cuma ketagih aku dah beralih ke......
Ada idea???...[haha]...Korang agak2 la aku ketagih apa sekarang?? =)
Ranking: 5

{ 4 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

hahaha~~~


October 2, 2010 at 8:52 PM
lan_ax said...

blogging.. sebab fb x dapat duet.. blog dapat..
http://www.duitlama2u.blogspot.com/


October 2, 2010 at 9:08 PM
Shafawi Hamzah said...

berblog la dpt mengekang ketagihan pada facebook..hehe


October 3, 2010 at 7:40 AM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO