Kebaikan Merempit

on 02 October 2010

Duat rempit aku ari ni...[hehe]...


Apesal korang search kebaikan merempit??
korang nak merempit la ni ya...[haha]...Kalau korang pro pasti banyak kelebihan, tapi kalau korang tak Pro??? Alamat kebaikan yang lain la yang korang dapat....nak???

Macam kata Duta Rempit aku kat atas tu, korang akan dapat masuk akhbar tempatan. Lagi terkenal korang kalau dapat masuk akhbar luar negara, tapi dengan syarat aksi kena lagi mantap!!! Seperti berkecai selepas aksiden, kepala terbang sejauh 1KM, darah mencurah cam ladang gandum....[haha]....

Kalau korang nak merempit, pastikan nampak bergaya. Sebab bukan korang yang amek gambar tapi orang-orang yang korang tak kenal. Lagipun wartawan mesti nak gambar yang bergaya nak letak dekat kulit Hadapan...[haha]..ingat BERGAYA...


Yang paling best bak kata Duta Rempit aku, dapat hadiah LIANG LAHAD. Peh!!! korang tak nak ke??? Rumah orang nak kasi, cuma kecik la...tak berapa selesa, yang penting tak ada duit sewa. Jimat duit korang...[haha]....

So, apa macam??? Nak merempit? Kalau setakat speed up motor korang dengan selamat tak apelah, tapi jangan sampai membahayakan diri korang sendiri k...Tapi kalu korang nak juga...TERPULANG...cuma mengingatkan..=) Aku teringin gak merempit ni...tapi tak mampu..[sebab]....haha sebab ape??

...SHARE IT IF YOU LIKE IT....
Ranking: 5

{ 7 comments... read them below or add one }

lan_ax said...

tahniah.. amat sokong 100% entry ini!!
http://www.duitlama2u.blogspot.com/


October 3, 2010 at 12:39 AM
*cimOt* said...

arghhhhh..ngeri siottttt..nak termuntah aku tengok banyak darah tu..


October 3, 2010 at 12:40 AM
Onion said...

hello~ nuffed for ya


October 3, 2010 at 5:06 AM
atikah janis_A.J said...

omg..sgt horror...
huhu.. senang2 lawat sy=D


October 3, 2010 at 11:36 AM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO