Add Ads Nuffnang For Newbie

on 12 October 2010

Tajuk...[haha]...macam dah pro pulak aku ni...[hehe]..tapi hakikat yang sebernya tak pun...Tapi sekadar berkongsi pengalaman...So, aku kongsikan...[hehe]...Sebenarnya post ni aku wat khas faraD...[hehe]...

Kalau korang nak dapat duit dari nuffnang sedangkan korang baru letak iklan. Pastikan korang pilih 'Pilihan Iklan' yang betul. Macam dalam gambar kat bawah ni..

[Klik untuk melihat tumbesaran]

Pilihan iklan mestilah Global CPC, kalau korang pakai default, memang tak dapat apae2 la...Tapi kalau korang pakai Global CPC, korang akan d bayar mengikut jumlah pengunjung yang klik kat iklan korang. Walau bagaimanpun, iklan jenis ni cuma keluar bila dia rasa nak keluar, at least korang dapat juga sikitkan?..[hehe]...Masa minggu pertama tu adalah aku dapat sikit...RM 1...[haha]...Ok la...sekarang dah up...Sikit je..[huhu]...

So, buat masa ni iklan globab cpc paling murah aku dapat pun RM0.25


Tapi kalau korang bukan status Glitterati. Yang sepatutnya korang dapat RM0.25, korang cuma akan dapat RM0.15


...[haha]..ni sebab nagada2 nak letak iklan banyak-banyak...Dan klik yang paling mahal buat masa ni aku dapat RM0.50



Total semua yang aku dah dapat masa ni...weh!!! segan r...korang lagi banyak...[haha]...Tapi sharing is caring kan??...[haha]...Bila la aku nak dapat BE..[hehe]

Ranking: 5

{ 4 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

ow begitu erh..
kte lg x pnah dpt be..
-_-


October 12, 2010 at 11:41 AM
Khairi said...

sama la kite...bile la nak dapat BE... :(

www.ayieslife.com/trick-sony-ericsson


October 16, 2010 at 7:06 AM
Mohd Wakiyuddin Rosnan said...

thanks... caring is caring ke sharing is caring? hehe...


November 5, 2010 at 7:07 PM
Fleura said...

saye dah berstatus glitterati. tapi saya still dapat RM0.00.
huhu.. sedih tau..

kenapa yaa..
http://bloodyhanieqha.blogspot.com/


February 25, 2011 at 5:07 PM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO