Indahnya LUARAN ...Namun bukan DALAMAN...

on 17 September 2010


"Indahnya LUARAN ...Namun bukan DALAMAN..."
Apa yang nak aku kongsi ari ni ialah......

[ Ni gambar permandangan 'Desktop' Lap Top aku, sebab 'icon' aku dah 'hidden'..tiap kali buka rasa tenang, sebab tak serabutkan?? Korang kne contohi 'Desktop' aku..hehe ]

Namun...
Bila aku dah balik penang ni, tergerak hati untuk melihat hasil usaha aku menetap di rumah selama cuti 2 minggu sempena RAYA..
Klik Kanan => View => Show Desktop Icons


Arghhh!!!!! Lap Top aku ke ni?? Bukan!!! Korang amek la Lap Top aku ni..hahaha
Penuh 'icon'....Dengan 'shortcut' + gambar-gambar yang nak aku edit....

Adoiiiii!!!!
Rasanya macam nilah juga manusia, namun aku tahu tak semua...Sebilangan..macam aku, luar nampak baik...Hakikat?? haha Tapi selepas aku kemaskan 'File2' tu, buat 'Folder' Kemas2...

Nah.....
Cantik lagi!!! dah kemas..hehe
Macam ni la manusiakan....Bila kita ada buat salah..segera minta maaf & tak mengulangi lg..Jadi budak baik la..hehe..Yang penting, cari jalan penyelesaian, bukan membiarkan..=)


Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

♥Ismi Huda♥ said...

betol! cari penyelesaian..
x larat tgk laptop cmtu.. huhu.. kemas ye.. yeayyy~!


September 18, 2010 at 1:43 AM
Anonymous said...

hehe.......good..


September 18, 2010 at 3:01 AM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO