Nasi RM 3 vs Lagenda Budak Setan

on 18 September 2010


Tepat pukul 1 Tengah hari...Perut aku dah lapar sangat dah ni..
HouseMates aku belum balik lagi..Nak makan sorang-sorang kat kedai bukan main malas lg...
Last2...Disebabkan terlalu lapar, aku bungkus je..haha

RM3
[Nasi Lauk Ayam Masak Merah]
[Sedapnya.....Tapi gambar ni aku amek kat google...]

[Tengok.....Mane tak kenyang RM3...Nasi pun banyak...Tapi aku tak tahu kedai mana yang jual nasi ni...Kes ni same cam kes kat atas..Google...haha]

[Nyam Nyam Nyam...Sedap tu....hahaha banyak rupanya gambar kat google pasal Nasi Ayam ni..haha]

Tapi.....

Bila Nasi Ayam bertarung dengan Lagenda Budak Setan.....

Pehhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nasi aku beli tak sentuh pun...Hahaha




Ni lah 'scene' yang menyebabkan aku tak jadi makan nasi..haha Terpaku aku tengok cte ni..haha dah la jalan cerita best...
+ lg dengan watak2 Malaysia yang hebat..
FEELING NAK MAKAN PUN..
Hilang...

Ranking: 5

{ 8 comments... read them below or add one }

Hairil Rizal said...

Haha.. mmg tokleh tgk LBS sambil makan nasi RM3 tu. Salah satu darinya akan kalah punya.

Saya akan post satu entry khas utk new followers kat blog saya sblm tgh mlm hari ni. Alienelliz is one of them. Datang la tgk ya!


September 18, 2010 at 6:42 PM
jalanjatuh said...

kalu ade almond london ngan kuih lapis sarawak, musti xtinggal makan nyer
hahhaha


September 18, 2010 at 8:54 PM
calvinn said...

hello! visiting here! nice blog!


September 18, 2010 at 10:00 PM
Raji and Yeen said...

huahuahua kalau aku baham dlu bgi abis =.="
lom tgk lgi LBS
cmbest tnggu kawan2 yg ad cter nih aku nk copy jer XD

ps: hampeh nasi ayam kt tmpt aku RM4 pun skit
igtkan real tdi RM3


September 18, 2010 at 11:02 PM
Anonymous said...

Fakhrur Razi : hahaha tp kat sni mmg murah rm 3.50 tu kire dh nasi tambah..haha asal x download ja....tp sedut kt org lg mudah..haha


September 18, 2010 at 11:09 PM
faINa989 said...

errr...kalau saya, makan sajaaaa..hehe


September 19, 2010 at 5:34 PM
aNa d'sKoDenG said...

A'AH LAA..sanggup x makan tuh? heheh


September 20, 2010 at 7:14 PM
Meganis said...

bongek r zul..haha


October 21, 2010 at 12:51 AM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO