Cuti Sem Yang singkat

on 17 May 2011

Salam readers!
Ell sedih sebenarnya ni haha....Haishhh!! Ketawa dalam sedih la haha....Cuti sem ell kali ni singkat je, sebulan. Kalau nak di ikutkan 3 minggu je tapi disebabkan kolej ell sem depan tak ada pelajar junior, so tak ada la orentasi hehe...Tak perlu la patik nak jaga hehe..

Alhamdulillah la juga walaupun sebulan, sempat blogging, sempat tidur terlebih masa, sempat menggemukkan keadaan haha...Lelaki ok je gemuk, tapi kalau perempuan? haha =P

Jom blogwalking haha :)
Ranking: 5

{ 12 comments... read them below or add one }

najihah sahami said...

hhaa..perempuan gemuk pun kiut apa..eleh...:P


May 17, 2011 at 12:41 AM
Alienelliz said...

mesti najihah sahami gemuk ni..ekeke sbb muka kiut je..haha =P


May 17, 2011 at 12:44 AM
Kayun said...

hua2. sebulan ok jugak tu. mine pun 3 weeks ja. tp belum stat lg la. hehe


May 17, 2011 at 12:47 AM
Puan Besar Shag Yahaya said...

Alaa~ Shag cuti 2 minggu je haa ;'(


May 17, 2011 at 1:12 AM
Alienelliz said...

tak nak kawan Puan Besar Shag Yahaya haha..majuk! haha =P


May 17, 2011 at 1:18 AM
nub said...

haha. bagi besaq badan la naa apa lagi..


May 17, 2011 at 9:20 PM
Alienelliz said...

tak leh nak besaq lagi ni nub..hehe lagi seminggu nak balik kolej..maleh dh ni..ekeke :P


May 18, 2011 at 10:48 PM
Puteri Iqa Izyan said...

perempuan gemok comel. haha


May 21, 2011 at 10:03 AM
iniialahaku said...

bukan gemok...chubby je...haha


May 22, 2011 at 12:45 AM
Alienelliz said...

@iniialahaku

peh!!! nak chubby je..haha :P


May 23, 2011 at 9:03 PM
Unknown said...

memang cute.....http://bit.ly/ryz23g


December 18, 2011 at 4:04 PM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO