Aku dan Raya 2010

on 16 September 2010


Hari ni aku nak kongsi pengalaman raya aku kat semua rakan-rakan bloggers. Semasa hari raya ke-3. Aku baru nak beraya kat kampung. Hehe.... Bukan apa, raya kali ni nenek aku raya kat rumah aku, so tak ada maknanya raya kat kampung.


['First time' letak gambar sendiri kat blog...hehehe Kepada semua pengunjung..ha inilah aku..selamat berkenalan..=) ]


[Macam nilah keadaan kampung aku..."Kampung hanya sekadar ungkapan"...Banyak kenangan manis aku kat sini..hehe tangkap anak ikan paling best..hehe =) Tapi sekarang ni dah habis waktu menuai, air pn x ada...hehe Kalau main layang-layang best ni!!! ]

[Ha.....Lama dah rumah ni, tak ada orang tinggal pn...cuma kadang-kadang tu ada datang, bersih-bersihkan kawasan rumah ini...kali ini aku datang bukan nak bersihkan, tapi......]

"Nak beraya rumah jiran!!!"

Dapatlah modal sikit, RM 1...hehe
Itu pn segan aku nak amek..
Tapi ok la..bersyukur sebab...

"Pergi sana tak keluar duit...
Balik bawa RM1..."




Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

silah said...

eh ha ni dh tgok pon tuan blog....
sy ingatkan pompuan....


October 6, 2010 at 1:26 PM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO