Software BlogWalking Aku

on 05 October 2010

Hari ini aku baru je selesai test ECS..[huhu]...boleh la soalan, lain dari yang di latih...[haha]...Apa-apa pn korang kena doakan aku...[hehe]...

...Software BlogWalking...


Baru-baru ni aku dapat idea untuk membuat Software BlogWalking, dan ianya dah siap dah pun, ternyata memang senang aku nak tinggalkan jejak kat blog korang dalam masa beberapa saat je..[huhu]...Cepat x?? haha Jadi dalam masa yang singkat aku boleh tinggalkan jejak kat banyak blog. Cuma masalahnya, aku ada terfikir satu kekurangan yang membuatkan hilang semangat nak guna Software tu...[huhu]... yang aku cari cuma....

...Visitor Yang Ramai...

Dah lari dari tujuan aku buat blog untuk 'share knowledge' dengan para pembaca. Aduh, ape aku dah buat?!!! Pada mulanya aku nak rahsia kan mengenai software ni, tapi di sebabkan kekurangan yang sebegitu rupa, jadi aku share kat korang...

....Bukan Software Yang Aku Buat Tu....Tapi Apa Kelemahan Menggunakannya....

1. Aku cuma sampaikan perkataan yang sama pada setiap kali aku guna Software tu...So, ianya tidak mesra dengan orang lain. Sedangkan aku baca dalam internet, cara kita berblogWalking adalah dengan mesra dengan orang lain agar orang tersebut datang ke blog kita lagi.

2. Bagi aku, software ni membuatkan cara blogWalking yang sebenar tu hilang...[ Up Traffic & Tinggalkan jejak ]

3. Kurang informasi, sebab bila kita berblogWalking kita akan membaca blog orang lain... Walaupun hanya membaca tajuk dan tengok gambar ianya banyak memberi kita input yang mungkin selama ini kita tak tahu.

4....5....6...Banyak lagi sebenarnya kelemahan software aku buat ni...[huhu]...dan tak dapat nak dinafikan ada orang lain juga yang buat software macam aku sebab ianya sangat mudah...[hehe]...

....Tapi....


Sebelum aku siapkan software tu dulu, aku ada jumpa software blogWalking yang lain, ianya sangat berbeza dari aku punya sebab software tu akan bawa korang ke blog2 yang di daftarkan kat software tu dan ianya tidak lari dari konsep blogWalking....=) Cuma aku lupa kat mana aku dapat software tu...[hehe]...

Ianya cuma pandangan aku..Bagaimana dengan korang???



Ranking: 5

{ 10 comments... read them below or add one }

Nur Azila Ismail said...

bg sy lebih baik kite betul2 melawat satu2 blog tu ..


October 5, 2010 at 2:56 PM
Cstproduction said...

betul 2....saya setuju


October 5, 2010 at 3:02 PM
Anonymous said...

ye betul tu..terima kasih..=)


October 5, 2010 at 3:02 PM
Robot | Sakti said...

mana aci pakai software.hihihi

kita kena la jujur

:)


Merapu tapi bukan Mengampu


October 5, 2010 at 3:14 PM
Anonymous said...

ha a btol2..
ade sy bce tu ayt yg sme tuan yg sme kt blog2 org lain..
sy pon plik,die copy paste kah?ahaha


October 5, 2010 at 3:19 PM
Anonymous said...

robot sakti : haha sy dh insaf..haha

i am silah : huhu sy dh lme x blogwalking..haha ni bru nak mulakan balik..haha sy x copy pn..huhu


October 5, 2010 at 3:26 PM
Dayat said...

Maaf nak cakap aku benci software macam ni.


October 5, 2010 at 6:52 PM
lan_ax said...

bagi sy memang benar kita 'jalan blog' secara jujur.. tp awak tau x yg awak telah mencipta sesuatu yg sangat berguna.. bayangkan ada company advertising macam nuffnang yg baru bukak.. mesti dorg nk establish kn nama dorg dulu.. bukankah software awak sangat berguna?? nasihat saya, simpan elok2 jgn buang or bg org.. bila smpai pluang yg sesuai(jumpa company yg memerlukan benda sebegitu) jualkan benda itu..
http://www.duitlama2u.blogspot.com/


October 5, 2010 at 8:34 PM
Anonymous said...

dayat..yep..tahnks a lot..mmg mmbencikan..haha
lan_ax : thanks for the opinion..=)


October 5, 2010 at 8:40 PM
jutawan said...

best jugak software tu kan..
tapi yang tak bestnye ialah setakat tinggal jejakla..
rasenya blogwalking kite ni lebih berkesan kalau kite baca gak blog org lain tu kan...huhu


October 6, 2010 at 10:49 AM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO