Anugerah 'The Best Follower'

on 23 October 2010

Alamak! First time dapat anugerah ni...[hehe]...actually dh dapat lama....Tapi aku terlupa lak...maaf ya pemilk blog shafawihamzah.blogspot.com....[hehe].....So, korang tengok la anugerah apa aku dapat ni...[hehe]...

Sekilas pandang tentang Anugerah 'The Best Follower'

Award-The Best Follower adalah sebuah anugerah yang diciptakan bagi menghargai setiap pengikut (follower) yang sanggup dan sudi mengikuti blog kami.

Kepentingan Utama Award-The Best Follower ialah memberi keyakinan dan persepsi positif terhadap pengunjung atau bakal follower bahawa pemilik laman tersebut semestinya akan mengikut (follow) semula pengikut-pengikut (followers) baru yang sudi menjadi ahli lamannya.

Kepentingan Di Sebalik Award -The Best Follower ialah bilangan pengikut (follower)pada sesebuah laman merupakan salah satu sudut pandang pertama pengunjung terhadap sesebuah laman yang mereka kunjungi. Secara amnya, bilangan pengikut (follower) yang ramai dalam sesebuah laman itu mencerminkan :
  1. Isi kandungan laman yang baik dan menarik (ehem2...menarik ke isi kandungan aku ni?).
  2. Pemilik laman yang aktif dalam menerbitkan bahan baru. (???)
  3. Pemilik laman yang aktif berkunjung ke laman-laman jiran. (akulah pencuri traffic..[haha]...)
  4. Pemilik laman yang sentiasa sudi dalam memberikan komen dan maklum balas.(...[haha]..kebanyakkan aku ketawe je...[haha]...)
Aduh!!! Kena jawab soalan pulak...[hehe]...Segan ni...[hehe]...

Ucapan anda
"Errr.....Malu ni...Terima kasih semua....[hehe]...."


Berikan 4 ciri lelaki/wanita idaman anda untuk anda jadikan suami/isteri
1.Islam
2.Sebagai pendakwah untuk aku.
3.Ada ciri2 yang pertama dan kedua.
4.Ada ciri2 ketiga.

Berikan 1 tips ringkas untuk kekalkan hubungan dengan pasangan anda
Saling memahami....
ececeh...macam dr. cinta pulak aku ni..hehe

Pernah anda terjumpa doa pendekat jodoh & putus cinta?
Ha!!!! ya ya ya...belum pernah jumpa lgi..kat mne ada jual?..[hehe]...

 Tahniah!! Anda telah menerima Anugerah

...mish!!! sebagai tanda kenang-kenangan ya...[haha]..
...ya ya..jemput2 amek hadiah...[haha]...
...curik lagi gigi aku..amek ni...[haha]...
nanti aku patahkan gigi kau rongak...[haha]...

miss!!! amek tau...[haha]...tak baik orang kasi ni...[hehe]...


Ranking: 5

{ 4 comments... read them below or add one }

fiezah91 said...

wakaka..ada je hadiah utk rongak.. adeh..haha


October 23, 2010 at 5:49 PM
Keyrill Eduardo Willeyhem said...

wah!! tahniah untuk alienelliz! hehehe...


October 25, 2010 at 2:43 PM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO