Aku & Cintaku

on 24 September 2010



Hari ni, aku nak cerita pasal cinta....Aku pn tahu la sikit-sikit pasal cinta ni..[...hehe...] Ha!!! korang mesti pernah bercinta kan??? Tak pernah??

Korang TIPU!!! [haha]


Cinta korang...
Dengan Allah.
Dengan Keluarga.
Dengan Kawan-kawan korang.
Dengan bf/gf korang.

Ha...yang nak kongsi ari ni cinta last sekali tu..haha... Selama aku belajar kat U ni, memang mata tak pernah terlupa untuk melihat pasangan-pasangan..haha..betul kan?? mmg ada?? haha
...


Bile aku cakap aku 'Single' kat kawan-kawan.. "Ko bukan tak ada, ko belagak!" "Ko yang tak nak, tapi orang nak.." "Ramai je minat ko, ko tu je.." Tu la jawapan kawan-kawan aku... Kadang-kadang belum sempat dia cakap, aku dah cakap dulu..[ haha ]..

Ape-ape pn aku doakan korang bahagia...[hehe]... Jangan lupa jaga batas-batas Agama. Ikut panduan yang di tetapkan... =)

...Pelik
...

"Orang bercinta ni rasa macam bahagia je kan?? p mane-mane always nak bersame.."
..[hehe]..Kenape aku cakap macam tu ye?? sebab aku.....haha...sebab ape??


Ranking: 5

{ 9 comments... read them below or add one }

n i k l i s a said...

sebab happy bile together.
erk. jiwang lak. hahaha


September 24, 2010 at 6:18 PM
Hairil Rizal said...

Kupasan cinta yg hensem. Malangnya akhirannya buntu kerna soalan masih blm terjawab.Sebab apa??


September 24, 2010 at 9:32 PM
gnesop.com said...

ikut hati, mati
ikut rasa, binasa
ikut perasaan, pengsan :)

nice entry


September 25, 2010 at 12:10 PM
Robot | Sakti said...

cintalah pada yang MAHA ESA

:D


September 25, 2010 at 1:13 PM
YOUsoF said...

bile dah pengsan, si dia la yg kene kejutkan ;D


September 25, 2010 at 1:32 PM
intan said...

kadang2 cinta ni indah..
tapi lagi banyak yg memeritkan berbanding dgn membahagiakan..
banyak yg perlu kita korbankan..
kalo x bersedia,jgn bercinta..

cinta pada yg maha esa je..
berdoa dan insyallah jodoh akan smpai.. ;)


September 25, 2010 at 7:05 PM
Gen Fujita said...

saya tak pernah, dan saya tak tipu. :)


September 26, 2010 at 9:38 PM
*cimOt* said...

cinta cinta cinta~~~aku tak mengerti..


September 27, 2010 at 10:12 PM
diana said...

dah ade yang bekenan
la tu..
semoga bahagia selalu..


September 28, 2010 at 11:18 PM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO