Blogger Hebat Kembali Lagi!

on 13 May 2011

Salam readers!
   Tolong jangan cakap "Ape nak jadi dengan mamat ni?", "Hai, dah tak ada duit ke nak bayar hosting?", "Hahaha.... wat malu je!". Buat malu ape? Ell sendiri tak tahu haha...Haishhh..Tajuk macam gempak, tapi hakikat sebenar tak gempak mana pun hehe...

   Hari ni tetiba jari jemari ell ni nak menulis dekat blog Alienelliz ni, bak kata otai blogger "Bersarang dah blog tu". Ni ell sibuk tenga? kemas-kemas la ni hehe...Apa cerita eak dengan blog korang, lama ell tak terjahkan? Adakah masih ramai follower blog ell ni yang masih aktif dalam blogging?

   Siapa datang blog ell dan komen post ell ni maksudnya korang memang hebat! Sampai sekarang masih mampu berblogging hehe...Bukan senang tu nak layan karenah tukang komen, sampai ada yang kena caci maki. "Then Feed up la blogging!" ada ke? Tak ada kot, korang semua blogger hebat!

   Siapa komen, ell nak p blog dia jalan-jalan hehe...Saje nak makan angin~ Selamat berblogging!



Ranking: 5

{ 6 comments... read them below or add one }

Inchik Eman said...

lama tk nmpk. tkpe laa slow slow. ade kje lain yg perlu dahulukan kot kann. heeeeeeeeee. apa2 pun selamat kembali berblogggg!!
;DD


May 13, 2011 at 3:11 AM
Wanie said...

hey3, welcome back..:)
x tido lagi kah?
finally update pun kan..hehe

p/s: sy hebat kan? :P


May 13, 2011 at 3:16 AM
alienelliz said...

@Inchik Eman

hehe ell salalu je blogging, @Inchik Eman je tak tau ni..hehe =P, siang t ell p blog eh..masak2 sikit..hehe


May 13, 2011 at 3:25 AM
eyka said...

bru nmpk muke dyyy!! aliennn~ domo rindu awakk!hehe^^


May 13, 2011 at 3:27 AM
alienelliz said...

@Firdani

hi!!! hehe @Firdani pun sme ni x tau cerita...im always blogging ya...ehe sme gak fir, kemas2 blog, siang t ell p na..hehe =P

fir mmg hebat!


May 13, 2011 at 3:27 AM
alienelliz said...

@eyka


@eyka
!! haha ell slau g blog dia tgk domo...x perasan la tu..haha =P

dah2 p msk air, wat air sarsi + laici, t ell mai p k..hehe =)


May 13, 2011 at 3:35 AM
 
© Alienelliz | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO